Naše Jestřebí

úterý 22. října 2013

výroba z Premo polymerová hmota


tak jsem se konečně dostala koupit hmotu  tady mají tuto ale protože je to moje první tak snad to zvládnu ....no mám větší dírky tak budu používat bavlnku:-) a doufám že stromeček bude vyhovovat :-) pro praktičnost bych brala nějakou vločku ,hvězdu ....no uvidíme  .....
děkuji Ajce     šijeme adventní kalendář ...tak a snad Vás doženu !!!!
Mám druhý blog na šití  .....posílám odkaz  děkuji      ,,šití je můj relax,,

5 komentářů:

koralkydnu řekl(a)...

Vítej v klubu:-) Určitě nás doženeš, sama se na šití ponožek připravuji - nějak nestíhám, ale určitě to zvládnu a ty také. Bude to pak zajímavá galerie. Tak ať ti jehla šije a nit se netrhá:-) ahoj Zuzana

Ajka řekl(a)...

Jani paráda, knoflíčky vypadají skvěle:-)) Určitě doženeš, je ještě čas:-))
Ajka

Alena řekl(a)...

Knoflíčky se ti povedly.

Maja řekl(a)...

Heh, tak na druhýkrát (prvýkrát som to poslala k sebe :D šikovnica som)

Premo hmotu mám aj ja, tak som zvedavá, jak sa s ňou bude robiť. Stromčeky ako gombíky vyzerajú tiež pekne. Držím palce pri ďalšom tvorení.

Gizela řekl(a)...

Ty knoflíčky vypadají moc hezky.